31 dec. 2011

Happy New Year!


Anii au trecut, amintirile au ramas tiparite în memorie. Multumesc anilor trecuti pentru tot ce m-au învatat sa fiu si sa fac. Multumesc pentru fericiri si dureri, succese si dezamagiri, iubiri si persoane nedorite. Multumesc pentru saracii si pentru bogatii, pentru toate persoanele care au trecut prin viata mea, pentru fiecare moment pe care l-am petrecut si am rîs, am plîns, am cîntat sau pur si simplu am privit apusul, rasaritul, soarele sau luna.  Din tot binele si raul din viata mea acum au ramas amintiri si experienta. Multumesc anilor, multumesc lumii, multumesc vietii. Si multumesc noului an care vine, am încredere în Dragon, puterea lui cu siguranta nu va trece fara sa lase urme în viata mea. An nou fericit tuturor!!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu