27 ian. 2012

Dimineata happy :)

Lumina se asterne peste masa din camera.  E din nou dimineata, una din acele dimineti care sterg noaptea trecuta si o lasa undeva intr-un coltisor de memorie pentru a o regasi cindva la batrinete. In aceasta noapte mi-am permis sa fiu EU, fara masti, fara complexe. Nu am ris dement cum o fac de obicei, nu m-am straduit sa imi ascund momentele de melancolie, nici nu mi-am pus o masca de indiferenta pe fatza. In aceasta noapte mi-am permis sa simt si sa traiesc momentul si atit. A fost una dintre cele mai frumoase nopti din ultimii ani. Nu sunt nici indragostita, nici entuziasmata de nimic, dar simt o liniste sufleteasca pe care cu greu reusesc sa o obtin ultimii ani, ma simt pur si simplu FERICITA si MULTUMITA de ce primesc de la viata si de la oameni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu