28 dec. 2014

Renastere

Şi-am început a zdrobi visuri tot construind realităţi,
Am rupt contractul cu destinul de a trăi pe jumătăţi,
Am plîns cu mintea tot trecutul, apoi l-am aruncat pe veci
Şi-n loc de viermi ce cer mîncare acuma flori cresc în ghiveci.
Vibraţii ce îmi ning căldură în îngheţatul de pe ochi
M-au zdruncinat fără să-mi verse din suflet ai iubirii stropi.
În creier mi-au adăugat globule de indiferenţă
Şi-n inimă mi-au zăvorît cristale albe de demenţă.
Pe frunte mi-au înscris cu fierul înfierbîntat în foc de iad
Că lumea mea e fără margini, pot să mă-mpiedic, dar nu cad.
În buze mi s-a implantat ser dulce şi otrăvitor,
Dulceaţa o trimit în lume, otrava o trimit la dor.
Petale-albastre de fiori s-au vestejit în patimi plînse,
Frustrările-au înnebunit cînd s-au vazut în plete ninse.
Complexele au deschis ochii, s-au privit lung în oglindă
Şi s-au placut... Ce nebunie, şi ce placere, ce osîndă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu